Fredag natt/Lördag

Oj va klockan va mycket.. Såg jag nu! För min del iallafall, haha jag som är så jäkla kvällstrött.
Idag har jag umgåtts med mina fina vänner. Emelie, Vickan, Julia och Eve :) Suttit och pratat, ätit gott och tittat på idol tillsammans med mamma och pappa. Mysigt :)
Vickan drog först(som vanligt), sen Julia, sen Eve och sist Emelie :) Mår så bra med mina vänner! Underbart.

Nu sitter jag i sängen och ska stänga av datorn nu. Lägga mig i sängen och somna till tvn :) Älsklingen kommer tyvärr inte hit idag.. Tråkigt att sova själv! Men sånt är livet.

Sov gott, imorgon blir det hem till Lina med bästa flickorna:) Hoppas på något kul under kvällen också!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: vickan

men bara för jag är dötrött!:O :)

2009-10-10 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback