F r e d a g

Hejsan :)
Skolan idag var bra. Mamma var med mig idag som min permanent modell och gud vad mycket svårare det är att rulla på långt hår :p Men det gick ändå! Fick ihop hela huvudet på spolar så det var ju gött.

Efter skolan gick jag och mamma i stan lite. Åt lite och tog en chailatte. Mums va gott de är :) Helt underbart va! Tittade lite i affärer och så. Min älskling fyller ju år i början va december så det är ju dags att börja titta lite. Så svårt att köpa till en kille :) Haha!
Sen tog vi bussen hem och jag sov hela vägen hem.

Nu har jag suttit och tittat lite bloggar osv. Ska vara med Jennie och Emelie idag är det sagt :) Ska se vart vi ska vara och så bara. Så tråkigt väder ute bara! Har tydligen snöat här medan jag varit i Göteborg. Fy!

Ha en trevlig fredag iallafall :) Imorgon blir det party! Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Kolla in min blogg! :)

2009-10-17 @ 13:07:20
URL: http://emmasgarderober.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback