F r e d a g

Hallå :)
Va iväg och tränade med bästa Salle igår och Rasmus! Haha ja, roligt är det iallafall :) När jag va hemma igen kom älsklingen hit och sov.

Imorse försov jag mej! Så jävla typiskt alltså! Vakande när jag skulle vakna, Meddi gav mej mobilen som ringde som alarm och sen somnade jag om. Vaknade av att Madde kom in 10 över 7 och ville låna min mobil. Haha bra Mikaela, bra :) Jag sjukanmälde mej och bestämde mig för att jobba hemma istället.

Så jag sov vidare med älsklingen, sen åt vi frukost, myste nere i soffan framför tvn, åt lite lunch tillsammans med bror osv :)
Nu sitter jag här och ska snart äta middag. Senare kommer Vickan och Julia hit med gottigott :) Mysigt!

Ha en bra helg, det kommer jag ha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback