En dag med finaste vännerna

Hej igen :)
Har knappt varit hemma något idag. Åkte in ganska tidigt till Edet för att träna med Sofia. Tog det lungt och gick mest på rullbandet/cyklade ;) Efter det körde Sofia upp mig till Ekaråsen där jag mötte upp Emelie och Eve. Kollade lite och sen gick vi till Eve. Sen spenderade vi hela dagen hos Eve och hade det kulkul :) Jennie var även med på kvällen. Älskar mina fina vänner så!

Tog halv 12 bussen hem. Hade en stor klump i magen när jag gick från Eve, mådde verkligen inte bra. Men det hade absolut inget med dom att göra!
Mamma mötte mig och nu ligger jag här i sängen. Är super trött och rätt hungrig. Åt en macka innan vi åkte och tränade och efter det har jag inte ätit något mer förutom massa skit. Som tex kladdkak, chips, godis och druckit dricka. Absolut inte bra!

Men nu ska jag sova, mår inte bra alls.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback