Vad ska jag ta mig till

Har suttit och skrivit texter här för att publicera. Men jag ska inte! Jag ska inte behöva visa hur svag jag är. Jag har sagt mitt och det står jag för. Vi får se vad som händer imorgon. Jag har besämt mig. Nu eller aldrig.

Sitter här i min ensamhet och tänker. Det är inte bra att tänka, det slutar bara med tårar och smärta. Sova kan jag inte heller. Tankarna bara snurrar. Varför måste allt gå imot en hela tiden?

Jag fyller år imorgon. Imorgon är det meningen att det ska vara min dag. Men den kommer bli rent ut sagt skit. Kan man inte få hoppa över sin födelsedag så man slipper känna sig så ensam.

Ska sluta snacka strunt nu och gå och lägga mig. Får väl drömma posetivt iallafall. Hej

Kommentarer
Postat av: mikaela

finns här vännen.<3

2009-11-09 @ 23:44:27
URL: http://salllle.blogg.se/
Postat av: Sv: Mikaela

tack desamma! skönt att veta att man har någon/några vid sin sida iallafall <3

2009-11-09 @ 23:51:38
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/
Postat av: vickan

jag finns också, alltid! <3<3

2009-11-10 @ 11:20:36
Postat av: Julia

Jag finns alltid med! :)

kom hit när du vill! <3

2009-11-10 @ 15:59:29
Postat av: Julia

Jag finns alltid med:)

bara att komma hit när som! <3

2009-11-10 @ 16:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback