Tack tjejer ni är bäst

Gårkvällen var super! Sofia kom hit så fick jag en ögonbindel. Så körde vi runt här i Göta för de ville att jag skulle bli lite förvirrad och inte veta vart jag var(men jag visste hela tiden, haha)

Vi hamnade iallafall i Bikupan där Hanna, Sofia, Mikaela, Evelina, Emelie, Casandra, Emma, Zara och Frida var. Och Sofia sen såklart då :) Vi åt mat, tårta, sjöng, spela ölspelet, dansade och hade det riktigt kul :)

Innan 12 någon gång blev det på med ögonbindeln igen och så åkte vi in till Edet där vi skulle på fest. Var rätt lugnt och så men det var kul :) Gick hem runt halv 1-halv2 typ.

Tack tjejer för att ni fixade detta för mig. Ni är verkligen guldvärda! Jag älskar er<3

Kommentarer
Postat av: salle

älskar dig sinipini!:)<3

2009-11-15 @ 16:19:57
URL: http://salllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback