T o r s d a g

Hejsan :)
Imorse orkade jag inte gå upp halv 6 för att ställa mej i duschen, så det sket jag i och tog lite sovmorgon istället. När jag skulle gå väntade jag självklart på älsklingen eftersom han också skulle gå då. Va riktigt nära jag missade bussen bara för de, fick springa hela vägen. Men jag hann som tur va! :D

Skolan va seg men helt okej :) Går ju med bra tjejer så det gör ju mycket! Fick även 53/56 på mitt frisörprov, om jag är stolt! Hehe..
Tog bussen hem 20 i 2 och innan de tittade vi lite på present till min fina som fyller år om 1 månad(imorgon) ;) Blir nog super bra, enligt mej.

Nu ska jag snart ner och äta lite mat, makaroner och köttbullar. Sen blir det massa plugg! Blev inget igår, haha.

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; samma här :D

2009-11-05 @ 16:17:18
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback