T o r s d a g

Hejsan :)
Skolan idag va väldig lugn. På hantverken hade vi bara APU-snack mest och på matten satt jag och Hanna och tjöta hela lektionen :) Sen va det klasstid som gick snabbt.

Gick i stan med Casandra efter skolan. Riktigt trevligt :) Blev ett puder, ett solpuder(?), en kofta, ett linne och en bh. Allt va ju nödvändigt också så. Påväg till bussen blev det en chai och 2 cheesburgare. Haha :)

Hemma har jag inte gjort mycket. Va på StudioM med Sofia när hon färgade håret och efter det åkte vi hem :) Har legat och ätit några bitar mjukpepparkaka och druckit julmust :) Men allt finns nästan kvar. Usch va mätt jag är.

Nu ska jag sova, kommer inte hem alls imorgon. Ska va i Göteborg hela dagen med älsklingen. Äta middag och titta på bio, 2012 :) Ska bli mysigt :*
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback