T i s d a g

Hejsan :)
Praktiken idag var riktigt seg. Visst jag fick färga utväxt, göra folieslingor och klippa lite men jag mådde skit hela dagen så allt kändes verkligen hur jobbigt som helst. Jag hade stått och spänt mig hela tiden under jag arbetade så när jag var klar hade jag ont i varje kroppsdel. Smart Mikaela.

Jag hostar så det käns som min halsmadel ska sprängas, jag fryser(förut kallsvettades jag) och mår allmänt dåligt. Fyfan det är inte roligt.

Gick iallafall till Meddi efter jag slutat på salongen. Har varit här sedan dess, men själv dessvärre. Har suttit och pluggat men har fortfarande mycket kvar. Meddi är iallafall påväg hem så han måste ge mig massage sen. Så jäkla ont i ryggen!

Men nu ska jag fortsätta plugga, har lite kvar på referatet, halva reportaget, alla engelskaglosor och plugga till matteprovet :) haha toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback