Min dag med älsklingen

Jag måste börja med att säga att jag har världens bästa pojkvän! Haha :)

Hela min dag(efter skolan) igår var jag med älsklingen min. Mötte upp honom i stan så gick vi och åt på Jensens. Det var riktigt gott och mysigt :) Efter det gick vi runt och tittade lite och sen satte vi oss på EH med varsin varmdryck, chai till mig såklart! :) Mumms!

Vi hade flera timmar på oss innan vi skulle på bion som började kl9 så vi hann med ganska mycket. Mat på jensens, chailatte och delade på en muffins på EH och cola och pommes på Donken. Fördrev tiden med mat :) Haha båda hade vi ont i magen sen!

Vi drog iallafall till bion 1 timma innan den började. Köpte godis, popcorn och dricka och väntade. Bion var verkligen super bra, tycker jag, och den är absolut sevärd! Verkligen.

Sen har jag ju en underbar pojkvän som gav mig en alldeles för bra present.. Hade tydligen nämnt att jag ville ha en kamera igen eftersom jag tappade bort min gamla för några år sedan.. Tror ni inte jag fick en då, en rosa också! Haha min bästa älskling! Älskar dej :)

Tack för en underbar dag älskling, bäst är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback