M å n d a g

Hejsan :)
Skolan idag var okej. Hade ingen lärare på hantverken men vi alla rullade ändå permanent och det såg bra ut. På andra och sista lektionen var det idrott med volleyboll. Var allt kul :)

Gick till netto och köpte julmust och sen tog vi bussen till Edet då jag och Hanna gick till henne. Även Casandra och Vickan kom sen :) Drack julmust, åt chilinötter, skorpor och lite pasta ;) Haha. Pluggade och tjötade som fasen :)

Efter det blev det in till Edet och träna med Hanna och Salle. Kommer nog kännas gött imorgon kan jag tro :)
Åkte hem och stod ute ett bra tag och pratade om allt möjligt med Salle.

Har suttit med en kopp te nu och myst med mig själv. Ska plugga nu så vi hörs imorgon. Ciao

Kommentarer
Postat av: salle

"myst med mig själv" hmmm på vilket sätt?

HAHAHAHA :D

2009-11-16 @ 22:33:00
URL: http://salllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback