L ö r d a g

Hejsan :)
Idag har det inte hänt så mycket. Va hos älsklingen till 1-2 någon gång. Kommer inte ihåg va klockan var när moster hämtade mig men..

Hemma har jag bara legat i sängen, ätit en tacorulle, vart ute med Sofia, duschat och fixat mig. Nu är jag helt klart och väntar på info om när vi ska åka. Jag har ingenaning om vad vi ska göra. Vet iallafall att mina kompisar ordnat något för mej eftersom jag fyllt år. Vet inte vart vi ska vara, vilka som ska vara med, vad vi ska göra, inget. Lite läskigt sådär ;) Men det blir nog bra.

Fick förresten present av Sofia, en sjal och ett par örhängen. Tack bästa Sofia! <3

Men nu ska jag gå, hoppas på en bra kväll iallafall! Puss

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; Ja, visst blir man så glad då! :D Toppen!



Jag tyckte den var ap bra faktiskt :D

2009-11-14 @ 19:51:42
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback