FYFAN FÖR DEJ

Haha ja och om jag skämde ut mej? Det är jag som borde skämmas då, inte du! Du skäms över mig för något så litet och fjantig. Men ja, jag är en stor fet fjortis!

Jag ska komma och säga förlåt till dej för att jag skämt ut mej? Men när du behandlar mig som fucking skit så kan inte ens du säga förlåt? Ursäkta men hur fan tänker du!? Helt jävla borta eller?

Men saken är väl den, du vill må så bra som möjligt. Ha maken och allt. Och så vill du att jag ska må skit och du bryr dej inte? Haha fyfan för dej säger jag bara.

Dra åt helvete!


Kommentarer
Postat av: Casandra/DagnyDorisMajvorUllamådAndersson

Bra Sini! Du e så härlig. stå på dig. Känns det inte rätt så e det inte rätt å behandlas så..hoppas du får världens underbaraste FÖDELSEDAG imorn iaf!!<3 =) Pinglorna ska ju trots allt ses;)

2009-11-09 @ 17:01:41
URL: http://www.casandraandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback