F r e d a g

Hejsan:)
Blev ingen skola för mig idag. Vaknade och kände mig verkligen inte bra. Huvudvärk, frös och hade så sjukt ont i ryggen så jag trodde jag skulle dö. Har fortfarande ont och vet inte varför.. Usch! Somnade även med tights, tjocktröja, filt och täcke. Så ja, jag frös!

Vaknade rätt sent. Har legat i sängen och tittat på tvn hela morgonen. Har verkligen ingen kraft. Men det brukar jag inte ha nu för tiden heller ...

Ska bara vara hemma idag. Eller vid 6 ska vi äta middag hemma hos farmor men det är ju inget ansträngande. Sen vid 8 kommer Emelie och Sofia till mej så ska vi titta på idol som varje fredag :) Msyigt! Sen kommer Meddi antar jag..

Men nu ska jag lägga mej ner i sängen igen och ta det lugnt. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback