Halloween festen

Min dag igår.. Kanske ska berätta lite?
Den började iallafall med att jag fixade mig. Sen åkte jag Sofia och Salle till Edet då jag och Sofia åkte till Hanna och Lucas på förfest. Där va även Frida, Annica och 3 av Lucas kompisar. Eve och Elin kom sen också :)

Efter att ha seplat ett "för-fest-spel" så drog vi till huset som va kanske 10 meter ifrån där Hanna och Lucas bor, haha bara över gatan. Där hade EmelieW fest och det va inget direkt drag i början. Men sen jävlar! Haha, va sjukt mycket folk där och det var riktigt trevligt :)

Gick hem med Emelie runt 2, till Meddi då. Somnade lite efter halv 3.
Jag hade en sjukt bra kväll förutom på slutet då jag hade världens huvudvärk och bara ville hem. Men annars så, toppen :)




Kan man bli mycket snyggare? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback