VS


Lillasyster kom hem idag efter en liten semesterhelg med farfar och farmor i deras husbil på någon camping. Och med sig hade hon sig lite nytt, tex den gula bikinin på bilden över. Eftersom hon är rätt lång och snart växer ifrån mig(buhu) så har hon samma storlek på toppen som mig. Självklart satt den som en smäck när jag testade den och jag blev riktigt sugen på att köpa en egen bara för det. Haha, bikinitrosorna var dess värre i strl 34 och det är ju lite väl litet för min stora stjärt ;) Min bikini känns så himla tråkig nu. Mörk och dyster! + att toppen är för liten också, haha.
Gult är så snyggt till solbrun hud också ju!

speciellt när man är såhär brun som jag var förra sommaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback