Vickanpickan today

Hejsan :)
Vickan åkte hem för en liten stund sedan. Ja, vad har vi gjort? Jo vi har suttit i mitt kök hela tiden. Har bara flyttat oss därifrån om vi behövde gå på toa + att vi va uppe och kollade på min klänning ;) Annars har köket varit vårat. Vi har dippar chips, druckit cola, snacka x100 och ätit negerbollar :) Segt men skönt. Förutom att jag fortfarande har ont på rumpan sedan våran paddeltur igår. Båda skinkorna! Fy satan, kan knappt sitta rakt utan måste typ halvligga för att det inte ska göra ont -.-

Nu sitter jag iallafall här och skrattar åt bilder som vi har tagit nu när vi suttit nere i köket. Vi har dregglat en hel del kan jag lova! Haha, har "blåst" med munnen och tagit kort, haha det är så vi roar oss! Funderar på att lägga upp ett par bilder, men frågar är om man vågar skämma ut sej så mycket ;) Haha.

Nu blir det blogg kollning och sen kanske tvn sätts på, haha... Tolka det inte fel.
Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback