Vatten, tuggummi och matteboken


Nu har jag suttit ett tag
och gått igenom matteboken. Känns som jag kan en hel del av kapitel6, men sen kom jag på att han sa att det skulle vara på 4,5&6 -.- Bara att plugga (y) Men med vatten och tuggummi så går allt! ;)

Älsklingen var nyss här och hämtade sin träningsväska också. Underbart att träffa honom! Sovit utan honom i 2 nätter nu och det är inte vanligt. Även om det inte är något egentligen så saknar jag alltid honom otroligt mycket efter det! Vi brukar ju trots allt sova varje dag.

Ätit har jag också hunnit. Mos och korv, riktigt gött.

Men nu ska jag gå tillbaka till matteboken. Men samtidigt kollar jag på desperate housewives eftersom jag missade de i tisdags :)
Vi hörs lite senare, kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback