VALBORG

Valborg började med att några av oss samlades hemma hos Julia för lite fixning av hår osv. Jag mötte upp min pojkvän för att få mina cider som jag hade hos honom. Gick tillbaka och då åkte jag, Vickan, Sofia och Casandra med Casandra's mamma upp till Elin :) Väl där väntade vi på de andra. När de anlänt började vi grilla massa olika saker. Kött, skinksnitzel, hamburgare, kycklingspett och lax :) Haha. Till de hade alla pommes och sallad som gänget delat på.
Efter all mat satt vi och snackade och drack cider och groggar hela kvällen nästan. Massa dans, sjungande och annat blev det också. Tommy och Viktor kom också efter en stund.
Vi hade riktigt kul hemma hos Elin, verkligen! Iallafall jag :D Något jag aldrig glömmer!
Efter många timmat hos Elin så drog vi ut för att leta upp någon rolig fest. Men vi hitta inte en enda. Vilket var riktigt tråkigt. Träffade massa människor påvägen iallafall, vilket alltid är trevligt. Tillslut hamnade vi hemma hos Alem. Där va det dötrist. Så jag surade lite på min älskade pojkvän och tillslut fick jag med honom hem.

Där slutade min kväll. Slutet kunde vi skippat , för det var inte roligt. Men kvällen hos Elin är oförglömlig. Tack alla mina underbara tjejer + ni andra, jag hade verkligen hur kul som helst!

Lite bilder från kvällen:












Detta får avsluta min valborg, <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback