Lista

Lovar du att vara ärlig?  självklart
Du heter: mikaela
Smeknamn: sini
Beroende av: mobilen&älsklingen ?
Vad får du oftast komplimanger för? intevetjag
Brukar du skratta för dig själv?  haha jadå det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej :) aa vi ska med äta ;)"
Var bor du? göta
Trivs du där: ja
Äger du några converse: nej
Vad har du för mobil: vet inte vad den heter, den är inte min egentligen (a)
Nästa mål i ditt liv: komma in på frisör
Hur svarar du i mobilen: hallå
Vem ringde du senast? Evelina
Antal timmar sömn inatt: många kan jag lova. somnade runt 11 någon gång om vaknade 12
Sov du ensam: till kl 7 imorses sov jag med älsklingen, resten själv
Brukar du komma i tid: alltid
Hur känner du dig nu: tröttis
Favorit dryck på morgonen: oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: vid 11-12
Sysslar du med någon idrott: haha nej (a)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet inte, kanske
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: haha massamassa
Är du nöjd med ditt liv: ja
Vad längtar du till? skolavslutningen, sommaren!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen
Har du strumpor på dig nu: nej
Är det okej att gråta: absolut!
När grät du senast: vet inte, gråter ganska ofta från småsaker (a) haha
Bär du glasögon eller linser: inget
Har du piercing: nej
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja klart
Är du bra på att laga mat: haha inte så värst :)
Är du flygrädd: aldrig flygit så vet ej
Bor dina föräldrar tillsammans: klart :)
Vilken ögonfärg har du: blåa
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: typ .. aldrig? ;)
Vad är det viktigaste i livet?:  i mitt liv är det viktigaste just nu familjen, vännerna o älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback