Trött trött och åter trött

Sitter här trött som en jag vet inte vad. Kollar lite på top chef som går på tvn, men det är inte så speciellt roligt.
Funderar på om jag ska lägga mig i sängen och vila en stund, eller om jag ska gå ner och se om pappa har lagat mat. Svårt beslut där va ;) Haha.
Har inte ett skit att plugga på så det är lite rastlöst nu på dagarna när man inte har något att göra. Har heller ingen lust att umgås med någon, som jag sa förut. Hade bara somnat ;)

Får se om det blir att träffa älsklingen ikväll. Han kom till mig igår ändå, om jag inte redan har sagt det. Sa ju att jag blev lite besviken på honom eftersom han inte hörde av sig. Men puckot(läs älsklingen) hade glömmt sin mobil hemma (y) Men han kom iallafall, det är ju det som betyder :)

Nu ska jag ta och bestämma mig för att göra något utav de alternativen som jag gav ovanför. Svårtsvårt ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback