Tråkigt är vad man har

Satt och kollade på topmodel förut men jag var så trött att jag somnade. Hann sova en liten stund innan lillasyster kom upp och sa att maten va klar. Så då var det bara att slå upp ögonen och gå ner och äta lite mat. Var verkligen hur hungrig som helst också så det var riktigt gott att få lite mat i magen.
Nu sitter jag och kollar på ett gammalt avsnitt av Grey's som går på tvn. Ska strax trippa iväg till toan innan jag blir blöt i byxan (a) Haha, nä usch!

Har absolut inget roligt att skriva, en pissdag är vad det är idag iallafall. Det är en sak som är säker. Kommer säkert på något om en liten stund, som sagt så skulle rummet behöva städas. Så det måste jag ta tag i idag. Till och med mamma påpekade det, det första hon gjorde när hon kom in på rummet (a)
Vi hörs lite senare, då ska jag ha plockat undan på rummet, jag lovar. Haha
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback