Tråkig lista

Ärlighet
Ditt äldsta hångel? 17
Vad tycker du om kärlek? underbart!
När kramade du någon sist? imorses :)
Saknar du någon speciell person? alltid
Har du svårt för att bli kär? jag vet inte..
När fick du senast en komplimang? idag tror jag, annars var det igår :)
Har du hånglat med någon av samma kön? haha ja

Har du någonsin

Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: haha mm
Hånglat med fler än 50 pers: jag är 15 år och ingen jävla hora :)
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? jodu
Varit nykter på nyårsafton? det har alla någongång
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? ja
Blivit polisanmäld? nej :)
Slagit ner någon? haha nja tror jag inte ;)
Skämts över dina föräldrar? haha de kan allt va rätt pinsamma ibland ;) pappa kan ju iallafall skämma ut en i affären!
Skämts över dig själv? aa
Sagt jag älskar dig och menat det? ohja!
Tagit droger? nejnejnej!
Dricker du? ja
Vilka kläder sover du i? trosor
Varit kär? ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? har jag nog
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? ja!
Vill du ha barn? ohja

Senaste personen som

Sov i din säng? älsklingen och jag
Såg dig gråta? Meddi!
Du delade en cigg med? Eve eller någon. Men jag röker EJ :)
Du gick på bio med? meddi eve och tomas...
Skällde på dig? vet inte

De senaste 48 timmarna har du

Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Köpt någonting? ja
Sjungit? adå :p
Saknat någon? ja


Kommentarer
Postat av: Anonym

överstruket tomas!!!!

bästa sini!!!

2009-05-12 @ 19:23:04
URL: http://evellinah.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAH mer än 5o pers :)

2009-05-13 @ 13:20:29
Postat av: Emelie

Emelie skrev

2009-05-13 @ 13:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback