Test om pojkvännen min


1.Vad heter han? Almedin
2. Hur gammal är han? 17 - fyller 18
3. När träffades ni sist? igår på dagen
4. Vad har han för hårfärg? brunt
5. Brukar han färga håret? ibland slingar han de, men de va ett tag sen nu :p
6. Vilka färger har han haft? när vi varit tillsammans har han bara haft ljusa slingor :)
7. Vad har han för parfym? jean paul
8. Är han galen? haha varje dag
9. Vad är erat bästa minne? finns många :)(L)
10. Har ni många minnen ihop? ja
11. Vart bor han? Edet
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej det har vi inte
13. Är du avundsjuk på honom? haha nej varför skulle jag det?:)
14. Har han syskon? ja en lillebror :)
15. När träffades ni första gången?  vi träffades första gången för 1½ år sedan typ. Men hade träffats i skolan innan också, men då visste han inte vem jag va ;)
16. Hur träffades ni? vi träffades genom att en kompis gav han mitt nummer, fast då hade jag pojkvän;) HAHA!
17. Vad går han i för sporter? fotboll
18. Vad kan han göra på helgerna? vara med vänner eller mej. vad annars? ;)
19. Göra efter skolan? träna gym, träna fotboll eller va med mej ;)
21. Har ni pussats? självklart
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ja! <3
23. Har han fräknar? några har han allt;)
24. Har ni kollat på film någon gång?  många gånger
25. Har ni bråkat någon gång? ja
26. Har ni sovit i samma säng? varje dag
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha ja det har vi säkert
28. Har du sett honom gråta? nej
29. Vad gjorde du då?  -
30. Har du sett han vara riktigt arg? han säger att jag inte har det, så tydligen inte :p
31. Har han sett dig gråta? ja
32. Vad ska ni göra i sommar? busa
33. Har han svikit dig någon gång? -
34. Har ni pratat i telefon någon gång? jadå
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? kan inte ens tänka tanken!!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? absolut
37. Älskar du honom? mer än allt!
38. Vad är det bästa med honom? han är helt underbar! allt är bra med honom, hela han är bäst!
39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? inget
40. Skulle du ge honom pengar om du vann 100 miljoner? klart jag hade
41. Hur ser hans klädstil ut? när han är med mej har han alltid mjukisar :) skönast! annars är det väl vanlig. jeans, tröja, chinos, tshirt?


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

tack så jättemycket :-)

2009-05-21 @ 14:40:47
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback