T o r s d a g

Hejsan :)
Gick inte så länge i skolan idag. Hade världens huvudvärk och kände att jag inte orkade vara kvar i skolan. Så jag tog kvart i 11 bussen hem. Skit väder! Hemma hos mej va älsklingen och väntade på mig :) Åt en macka och sen somnade vi i sängen en stund, eller iallafall jag. Mår verkligen inte bra. Här världens huvudvärk som bara vägrar att försvinna och känner mig lite febrig. Men det ska inte hindra mig ifrån att plugga. Imorgon har jag tyskaprov så jag ska plugga röven av mig. Har även en inlämning imorgon som jag tyvärr inte kommer hinna göra klart. Men den får jag lämna in på måndag istället.
Älsklingen åkte precis hem så nu ska jag fortsätta att plugga. Har inte så mycket mer att säga så ni får ha en bra dag, jag har det iallafall inte :(
Kramar

lagomt med köttfärs och grönsaker, förstår ni då hur stort bröder va?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

mums va gott med tacos!

2009-05-14 @ 18:59:41
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback