T i s d a g

Hejsan :)
Tisdag idag och första skoldagen på några dagar. Har varit en underbar helg så känns lite surt att komma tillbaka till skolan. Men man får se det från den ljusa sidan, bara några få veckor kvar nu sen slipper vi skiten i några veckor iallafall :)
Skolan idag har varit helt okej. Nationella gick inte bra, som väntat. Men får väl hoppas på det bästa iallafall.. På son fick vi prata enskilt med våran lärare om betyg osv. Höjer mej i alla ämnen och jag är verkligen superglad för det. Känns toppen :)

När jag kom hem från skolan förut så dippade jag lite grönsaker medans jag väntade på att min majskolv skulle koka klar. Så åt det och pluggade lite so samtidigt. Har ju en egen reliogion som ska bli klar till nästa vecka. Men det kommer nog gå bra :)
Just nu sitter jag här och fryser om fötterna. Uschusch. Kollar också på topmodel som vanligt, men det säger jag väl alltid haha.
Ska kolla lite bloggar och sen får jag väl börja plugga på fysiken. Har ett förjävla prov imorgon som kommer gå skit. No ämnena är verkligen inte min starka sida :(

Hörs om en stund, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback