T i s d a g = min lyckodag

Ja, nu ska jag säga hej till er :) haha.
Idag har det varit skolan som vanligt. Var verkligen supertrött imorses och kände bara för att somna i älsklingens säng och sova vidare. Men icke. Skolan har väl varit sådär. Varit seg och så, men allt kul i skolan ändå :)
När jag kom hem så hängde min klänning i hallen. Den såg verkligen helt underbar ut där den hängde i plastet. Haha, fjantigt, jag vet. Men den var verkligen sjukt snygg. Tog upp den på rummet och nej. Den passade inte! JO KLART DET GJORDE. Haha jag var så jävla glad när jag drog på dragkedjan och den satt perfekt! Haha, jag som varit så negativ till att den skulle passa ;)

Iallafall, sitter här hur glad som helst och kollar på tyrabanks show :) Ska bara slappa och ta det lugnt idag, som alltid. Men det är så skönt när man vet att man inte har något att plugga på :)
Vad händer idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback