T i s d a g


Hej allesammans :)
Kom nyss hem från skolan. Gick bara till 2 idag som alla tisdagar.
Skolan idag har varit helt okej. RIktigt sköna lektioner. På idrotten åkte vi över till Ström för att orientera där. Vet inte hur långt i orientera, men riktigt långt var det iallafall! Jag, Elin och Sofia hade en karta och Viktor och Tommy hade en egen men vi gick tillsammans ändå. Haha, svettig som ett as blev vi iallafall.

Sitter och äter choklad också. Va så sjukt sugen på det i skolan idag så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen haha. Men som tur är så hade jag en chokladkaka (liten) som det var mindre än hälften kvar i. Annars hade jag säkert smockat i mig en hel :p Haha.

Jag ska bara ta det lugnt en stund hemma och sen ska jag ta bussen tillbaka till Edet igen. Fast denna gången ska jag inte till skolan såklart, utan hem till min finaste pojkvän :) Ska plugga lite med honom och så.
Imorgon efter skolan åker jag till trollhättan med sofia och julia :) de ska kolla på skolavslutningskläder och så. Själv ska jag inte köpa något förän jag har fått hem min klänning.

Men nu ska jag inte sitta här och tjöta utan gå ner och fixa något att äta :) Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback