Sur och besviken

Sitter här och är allmänt sur och besviken. Min pojke har dratt ut för att springa(?) eller något utan att bry sig om att höra av sig till mig. Så då blir jag själv ikväll. Känns riktigt surt eftersom han sa att han skulle komma hit..

Har iallafall städat upp på rummet nu. Faktist! Fast jag orkade inte dammsuga utan jag plockade bara bort alla kläder och sånt :) Så nu kan jag sitta i gungstolen igen!
Pluggat har jag också gjort. Så nu har jag alla anteckningar som behövs. Känns bra.

Men nu ska jag inte sitta här och deppa utan jag ska få lite flingor i magen. Vet inte vad det är men känner mej hungrig hela tiden. Kanske för att jag inte äter lika mycket som jag gjorde för bara några dagar sedan. Men ändå..

Kram på er iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback