Städa. Duscha. Plugga. Vad?

Nu har jag suttit och kollat hur många bloggar som helst. Har även varit nere och fått lite mat i magen. En halv korv och lite pommes med ketchup. Haha, åt ju faktist för en liten stund sen bara. Så nu sitter jag med mitt tuggummi i käften och tuggar som en idiot. Haha ;)

Ska nog ta en dusch snart. Känner mig riktigt ofräsch. Rummet va det ja. Det behövdes ju städas också. Och plugga. Just det ja. Jag har omprov imorgon. Shitshit. Jag har alltså en hel del att göra nu. Men jag orkar inte. Haha!
Idag kommer även mina underbara vänner hem från Stockholm :) Det negativa med det är hur mycket tjöt jag och Julia kommer få höra i skolan -.- Haha tur att vi slutar snart då ;) Haha!

Nä nu ska jag göra någo annat hade jag tänkt. Vi hörs :)


jag i fredags, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback