Sommar och sol

Hejsan :)
Visst är det skönt med sommarväder? Det är verkligen hur varmt som helst ute nu och jag älskar det :)
Jag vaknade vid 11 av att jag fick ett "godmorgon" sms av älsklingen :) Så det var ju bara att vakna och skriva tillbaka. Orkade inte somna om så jag tog direkt på mig bikinin och gick ut och la mig i solen. Har legat där ute i 35 minuter nu och kände att jag behövde svalka av mej lite. Det räcker alltså att gå in en stund, eftersom det är kyligare inne :)
Jag hatar egentligen att sola. Jag hatar när man blir varm och inte kan göra något åt det. Hatar därför också att basta, finns inget värre. Vet inte hur länge sen det var jag gjorde det. Men sola måste jag, för brun vill man ju vara ;) Haha!

Men nu ska jag gå ut igen, måste få lite mer färg på ena armen. Haha, man ser verkligen att ena armen är brunare än den andra. Snyggt? Nej :p
Ha en trevligt förmiddag, haha kramar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback