Smycken till skolavslutningen


Smycken smycken smycken.. Det har jag faktist ganska mycket av. Men använder aldrig något utav de. Endast mina pärlörhängen.
Till skolavslutningen skulle det passa bra med ett stort armband eller kanske flera stycken istället? Min klänning är såpass söt så jag tycker den behöver lite smycken :)

De armbanden ovan kommer från nelly.com och kostar mellan 100-300 kr. Jag gillar att det är ett hjärta inuti det smala armbandet, det gör det extra sött. Även om man inte ser det när man har på sig det.
Men det blir absolut något armband till skolavslutningen, det behövs.

(mycket tjöt om skolavslutningen. men det får ni stå ut med fram till den 17 juni:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback