Skraj av klassisk musik

Hejsan :)
Har precis legat och pratat lite med älsklingen i telefon. Inte direkt länge, men ändå en liten stund :) Mitt kompis på mobilen har gått ut och har knappt några pengar så.
Pluggar också på musikprovet. Kan inte ett skit! Inget kommer in i huvudet.. Hahaha, sen så låg jag och lyssnade på en låt (klassiska låtar hela bunten) och så var den rätt lugnt. Och helt plötsligt gick den as snabbt och massa konstiga instrument så jag blev svin rädd. Hoppade till som fan :p Haha. Lite småroligt :)
Men jag får väl fortsätta nu.. Har till kl 8 ungefär på mig att plugga, sen ska jag hem till älslingen :) Får se om jag åker med honom eller om jag tar halv 9 bussen :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback