Skolavslutningsklänning? Svårt.



Jag blir snart riktigt jäkla sur. Det har snart gått 7 veckor sedan jag beställde min klänning till skolavslutningen. Det skulle ta 4 veckor, inte 7! Vill ju bara skicka tillbaka!
Eftersom jag är bomsäker på att den inte kommer passa så har jag ju självklart börjat kolla lite smått på andra klänningar på internet. Har ju ännu inte varit i affären. Vill inte köpa någon klänning förän jag har skickat tillbaka den jag beställt.
Den klänningen till höger är lite lik den klänningen som jag har beställt, faktist. Den är vita är enkel men ändå riktigt fin.
Svårt, eftersom jag verkligen vill ha den klänningen som är påväg hem till mig.. Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback