Sämsta linnena någonsin?


Ja, jag vet inte vad jag ska tycka. När linnet är nytvättat så är det väldigt skönt och ser snyggt ut. Men efter bara någon timma så är linnen stort och pösigt och ser bara konstigt&fult ut.
Jag har 3 vita och 1 lila av just detta linnet. Inte något utan mina linnen är hela. De går sönder hur lätt som helst, ingen bra kvalite över huvudtaget. Inte för att man kanske borde kräva det eftersom de är billiga, men kom igen. Lite bättre kan de väl göra de? Mina vita linnen har också blivit jätte fula i färgen, inte vita alls!

Från Ginatricot - 99:-

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

Håller med dig!



sv; åh, fuskigt ju! :D

2009-05-25 @ 22:00:47
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback