Så typiskt


Jag antar att ingen har missat att det är denna klänningen som jag ska ha när jag går ur 9an. Men det var inte de jag ville komma fram till. Det jag ville komma fram till var att när jag beställde min klänning så skulle leverans tiden ta 4 veckor, eller efter 4 veckor skulle klänningen skickas. Leveransen var riktigt seg och det tog 7 veckor för mig att få min klänning. Det fanns heller ingen storleksguide, som det fanns på alla andra klänningar, när jag beställde den. Därför var jag negativ till att den skulle passa.
Nu när jag går in på sidan och kollar på klänningen. (fråga mig inte varför) Tror ni inte att de har lagt till en storleksguide då? Men det var inte det första jag la märke till. Utan det var att nu är det bara 1-3 dagars leverandstid! Haha, irriterande? JA.
Men jag ska inte klaga. Klänningen sitter superbra och jag är så nöjd man kan bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback