S ö n d a g

Hejsan :)
Blev knappt någon uppdatering igår eftersom jag var ute hela dagen. Vi spelade kubb på skolan, grillade korv i slottsparken och spelade basket på skolgården. Riktigt roligt var det faktist. Vi hade ju iallafall något att göra, tur för mig som hatar att bara luffa runt ute ;)

Idag vaknade jag hemma hos min älskade älskling. Vi somnade sura igår men var glada ändå i morses, haha som alltid. Åt räkmackor och spelade guitar hero hela morgonen tills jag skulle åka hem :) Riktigt mysigt med min fina älskling!

såhär trött va han imorses! min gullegris 
Nu sitter jag här hemma och gör inte ett skit. Ska städa på rummet idag iallafall, det behövs verkligen. Kläder över allt! Snart har jag väl inga kläder att ha på mig bara för att allt ligger här i rummet och dammar. Längtar till sommarn då det räcker att dra på sig ett par shorts och ett linne så är man klar. Nu måste man ju ha allt möjligt på sig.
Iallafall, ska kolla lite bloggar nu så hörs vi senare :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback