S ö n d a g

Hejsan :)
Måste börja med att säga att den rätta låten vann igår! Hans röst är ju otroligt skön. Det fanns verkligen hur många bra låtar som helst, eller ja riktigt melodifesivalen låtar iallafall ;)

Idag är det söndag. Ska ha kalas här hemma idag för min bror fyller 17 idag. GrattisGrattis :) Norges nationaldag idag också, och jag är ju faktist stol halvnorsk! ;) Inte dåligt.

Älsklingen åkte hem för 40 minuter sedan. Har legat i sängen nästan hela dagen, somnat och lite sådär skönt. Haha :) Jag ska snart ta och städa upp på mitt rum. För det är då inte fräscht här inne efter igår. Massa saker över hela golvet.
Måste plugga idag också. Fullt upp idag? Ohja.

Men vi får höras senare för nu har jag inte tid längre :) Kramar


jag skolavslutningen -07

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej heja grekland för fan hahahah ;D

2009-05-19 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback