Pluggning


Nu har jag suttit hur länge som helst och läst veckorevyn och samtidigt kollat bloggar + tv. Flera saker går att göras samtidigt. Men nu känner jag att jag börjar bli rastlös så jag ska gå ner och hämta mig ett glas vatten och sen sätta igång och börja plugga. Får se vad det blir att plugga på. Har en hel del att göra i tyska, svenska, so, matte, fysik och musik. Har säkert saker i något annat ämne också. Har bara några veckor kvar nu så måste sätta igång. Fick ju mitt första IG den här terminen nu på musik, så det blir omprov på måndag. Känns hemskt att ha fått IG. Usch! Men har man inte pluggat så får man ju ta och skylla sig själv. (a)
Men jag får sätta igång nu då, skriver lite senare när jag känner att jag är värd att komma tillbaka till datorn ;)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback