Plugga och glass

Hejsan:)
Har suttit i över 1 timma nu och pluggat. Känns riktigt skönt att ha kommit igång och jag är faktist pluggsugen. Är det fel att vara det? Haha för det känns lite skumt, för jag hatar att plugga egentligen. Men har man väl kommit igång så är det ganska lugnande :)
Har iallafall skrivit lite på min religion. Och jag har också skrivit klart min svenska novell. Vi hade egentligen tills på onsdag på oss + att lektioner fram tills dess. Men jag visste exakt vad jag skulle skriva så det gick ganska snabbt och enkelt :) Skrev efter egna erfarenheter(haha va duktigt det lät) och då är det såklart enklare.

Just nu sitter jag med en skål med glass och skriver detta inlägget. Råkade precis radera hela texten så har suttit och skrivit om allt ;) Lite irriterande är det allt, speciellt när man skrivit något som egentligen är oviktigt som man bara inte orkar skriva om. Men nu gjorde jag det ändå (y) Toppen!
Ska kolla lite på datorn snabbt och sen ska jag börja plugga igen. Får se vad det blir denna gången. Har ju en svenska grej som jag ligger efter med så det kan ju vara ganska smart att göra den.. Sen skulle jag behöva börja med tyskan också men den är ju så jäkla tråkig :p haha!
Men ni får ha en bra onsdagskväll:) kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback