Ont i skinkan


AJJJJJJJJJ! bilden lånad från google

Haha vet ni vad jag märkte nu när jag satte mig upp :o

Jo jag märkte att jag är helt öm på vänstra skinkan :o Usch för att ro som en dåre i en hård kanot! Jag ska kolla in skinkan sedan, kanske har jag världens blåmärke? Haha. Eller.. Jag kanske ramlade förut? Hm, jag vet faktist inte. Haha, men det löser sej. En öm skinka ska inte förstöra min softar-kväll ;)

Just nu sitter jag iallafall och dricker på fantan som jag köpte igår. Den blev nämligen aldrig uppdrucken förut så jag avnjuter den nu istället. Kollar på top chef som går på 3an. Inget favorit program direkt men det har blivit som en vana att kolla på det ändå :p
Vad gör ni idag då? Själv ska jag bara vara hemma. Jag orkar knappt röra mig ur sängen efter en hård morgon/förmiddag i en kanot med Eve. Haha :) Jag ska också hålla tummarna för att älsklingen kommer hit ikväll. Han visste inte riktig om han kunde, men jag hoppas verkligen :) För jag saknar saknar saknar honom!

Men ni får ha en bra kväll så hörs vi om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback