O n s d a g

Hejsan :)
Igår åkte jag till älsklingen och min dator var lite knas så kunde inte lägga upp något mer inlägg.

Idag vaknade jag(såklart) hemma hos älsklingen. Gick upp och åt frukost med honom innan han stack till jobbet och därefter gick jag upp och la mig och sov igen :) Började halv 9 så det var skönt med lite extra sovmorgon.
Vilket jävla väder det har varit idag!? Först pissväder, regnade och allt. Och nu är det solsken och rätt varmt ute? Konstigt..
Hade prov i fysiken idag som jag inte hade pluggat på. Men vilket jävla tur att jag hade läst 2 på papprena två gånger för provet var skit lätt. Fick alla rätt, så det känns toppentoppentoppen!

Kom hem för en liten stund sedan och gick direkt upp till datorn och tvn. Haha, sicken nörd jag är! Så nu sitter jag och kollar på mitt gamla älsklingsprogram "the tyra banks show". Ska kolla bloggar som vanligt och sen får vi se vad som händer :) Behöver plugga på musiken också.. Skit!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback