Nystädat rum

Nu har jag städat rummet, dammsugit och bäddat rent i sängen :) Känns toppen att äntligen ha fort det gjort. Mamma va precis här inne och dammade lite också. Toppentoppen (y)
Nu ska jag gå ifrån datan igen och plugga lite fysik. Eller jag ska försöka iallafall, vet inte om jag kommer fatta något men man kan ju alltid hoppas (a) Hoppas på ett VG i tekniken nu, annars skjuter jag Magnus! ;)

Men vi får höras sen då, tråkig blogg idag. I know. Eller ja, inte för att den brukar vara rolig men ändå :)
Kramar


jag&julia när vi gjorde tårta till Sofia

Kommentarer
Postat av: JuliaMattsson

Hahah du snacka om ett fysik arbete ?:P sen säger du att du vill ha ett VG i teknik av magnus ? x)de är väl ingmar du har i teknik ? :P

2009-05-29 @ 09:42:01
Postat av: Sv: JuliaMattsson

Men vem snackar vi om då -.- Haha, jag menade VG i fysiken ;)

2009-05-29 @ 11:44:35
URL: http://mikaelasinpuro.blogg.se/
Postat av: JuliaMattsson

Hahahah dig ;)såååå typiskt dig;)<3

2009-05-29 @ 13:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback