Ny design, polkagris?


Haha, ja
. Ännu en ny design! Och ja, jag vet, jag suger på detta! Men man tröttnar så fort. Speciellt när man inte blir nöjd från början. Snart kommer jag tröttna på denna för att den ser ut som en polkagris och att det är för töntig. Haha, jag lovar. Men det är så otroligt svårt att få ihop färgerna som man vill. Hittar man en färg man vill ha så får man inte ihop en färg som blir liknande. Så typiskt. Men jag får ha denna sålänge, även om en är lite barnslig sådär ;)

Ligger i sängen nu och fryser! Så sjukt tråkigt att inte ha något att göra. Kan inte ens smsa Meddi, mina sms leveraras inte till honom och har inte gjort det på flera timmar. Hade hoppats på att han skulle ringa någon gång.. Men det vill han tydligen inte. Haha, vem vet. Han kanske är glad att slippa mina sms.

Nä, nu ska jag ta och borsta tänderna och kryper ner under täcket sen igen. Ska försöka sova en stund också. Känner mej helt död, vilket inte är roligt. Speciellt inte nu när man är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback