Nere i köket

Hejsan :)
Här va det väldigt dålig uppdatering, ja. Men det är nämligen så att jag sitter nere i köket och pluggar, och det har jag gjort i nästan 3 timmar. Men ännu har jag inte tröttnat! Ni förstår, jag håller på med min religion som egentligen skulle vart inne idag. Så bäst att göra klart den idag så jag har tid att plugga på biologion på söndag.
Egentligen var jag nästan klar med min religion men sen var jag tvungen att skriva om lite och nu håller jag på att renskriva, för hand! Är på sida 6 nu och mycket mer blir det.. Haha.
Men nu ska jag ner igen och fortsätta, jag vill ju bli klar idag! Sen ska jag lägga mig och vila för jag mår fortfarande inte helt bra. Känner mej jätteslö och huvudet snurrar lite. Men ingen huvudvärk idag, bara lite snurrisnurr :)

Vi hörs senare :) Kramar

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans blogg i min blogg så är det bara att du anmäler dig i inlägget som heter "Veckans blogg" så är du med och "tävlar" om chansen att kanske bli Veckans blogg.

Kram

2009-05-15 @ 16:54:24
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/
Postat av: louise

sv; haha, samma här ;P. Ska du se eurovison imorrn btw?

2009-05-15 @ 19:28:38
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback