Munkedal = paddla = jobbigt

Hejsan :)
Kom precis hem faktist. Har bara varit nere och pratat lite med mamma och lillasyster.

Vi åkte ju till munkedal förut för att paddla. Bussresan tog ungefär 1 timma och när vi va framme så fick vi snabb information och sen var det bara att ta sin kanot och ut på sjön. Vi skulle paddla till en udde där vi skulle ta en paus och fika. Paddelresan dit var lätt och jäkla kul :p Blev påkörda och jagade en hel del av 2 jävla kanoter. Idioter ;) När vi kom fram till udden fikade vi och sen åkte vi igen. Då blåste det riktigt mycket och alla hade svårt att ens komma fram. Det tog verkligen på krafterna att paddla och det var riktigt tungt i armarna. Då menar jag riktigt riktigt tungt! Haha så jag kan väl vänta på träningsvärk i armarna imorgon ;) Men kul hade jag, riktigt kul och det är inget jag ångrar att jag åkte med på iallafall :)
Blev tyvärr inga bilder, mobilen låg i en plastpåse ifall vi skulle plumsa i.

Nu ligger jag i sängen och "vilar". Är helt slut i kroppen och trött också. Sov vädligt lite inatt emot vad jag brukar sova. Så ska nog ta och sova om en liten stund.
Men först ska jag kolla bloggar, vad annars? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback