Mjau!

Haha gud va läskigt. Jag låg har i sängen och läste en blogg och helt plötsligt sa min mage "mjau". Jag lovar, det låt verkligen som en liten katt som sa mjau. Hur läskigt som helst! :p
Har för övrigt legat i sängen hela dagen. Har ju inte ett skit att göra ändå så då är det lika bra att ligga här och ta igen sej lite :p Kollar på top chef som går på tvn och tuggar tuggummi. Mysigt värre va? ;)

Fick riktigt goda nyheter förut. Hehe, min fina pojkvän kommer hit och sover sen ändå :) Åh vad jag längtar efter honom! Jag kan verkligen inte vara utan honom i 1 dag ens, det går bara inte. Min underbaring :)

Ser att det är fint väder ute också :) Synd att jag är själv, annars hade jag mer än gärna gått ut på en skön promenad. Men eftersom det är en pedofil här i våra trakter så vågar jag inte gå utanför dörren själv längre. Usch! Att såna människor ska finnas alltså, det är sjukt ju.

Kommentarer
Postat av: Nathali

är också fett nojig över det här med pedofilen här i edet :O

2009-05-21 @ 21:01:03
URL: http://n--athalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback