Misslyckad mat


Haha maten blev lite misslyckad. Först kokade nudlarna över (var så inne i att kolla grönsakerna), sen brännde jag visst grönsakerna och sist men inte minst så blev nudlarna överkokta. Haha lite smådålig är jag allt på att laga mat!
Har bara ätit 1/3 del av maten (en liten skål) men är redan proppmätt :s Konstigt.. Ska gå ner och hämta ett glas vatten så får jag se om jag orkar äta mer sedan :)

Min fina vän Evelina har skaffat blogg också. Hon har ju inte kommit igång än, 1 inlägg är vad som finns där ännu, men självklart ska hon få en länkning här ifrån mig :) Vi får väl se vad vi kommer att få läsa om där. Haha :) Så här har du min sköna, Evellinah.blogg.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback