M å n d a g

Hejsan :)
Sitter hemma hos Meddi nu. Vaknade för lite mindre än en halv timma sedan. Riktigt skönt att sova länge :) Har ju studiedag idag, därför jag är hemma!
Igår hände inte så mycket. Var inte hemma mycket alls därför blev de knappt någon uppdatering. Vi var iallafall hemma hos Julia. Jag, Sofia, Lina, Emelie, Eve och Julia. Satt bara och tjötade . Alla var helt döda efter helgen. Haha. Runt 8 någon gång tog jag min cykel och mötte upp älsklingen så gick vi till honom. Sötnosen hade köpt lite godis, nötter och en cola. Vi satte på en film och självklart, som alltid, somnade älsklingen flera gånger. Så typiskt honom :) Men inte mitt problem att man missar alla bra filmer ;) Haha.

Nu har jag precis ätit lite frukost. Macka och banan + gårdagens cola. Haha, goood. Ska sitta här en stund och ta det lugnt sen får vi väl se vilket tid jag cyklar hem. Orkar verkligen inte! haha.

Men vi hörs lite senare :) Pussar


fisen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback