M å n d a g

Hejhej :)
Idag är det första dagen på v22. Känns ganska skönt att veta att det bara är 3 veckor kvar i skolan, bara 1 vecka kvar innan betygen sätts! Åh jag hoppas på bra betyg! :)

Idag i skolan så var det ju meningen att jag skulle göra omprov i biologi. Satt ju och skrev ner massa anteckningar till det igår. Så kom våran lärare, Fredrik, fram och gav mig provet som jag gjorde förra måndagen, det jag trodde att jag fick ig på. Det visade sig att jag hade fått vg. Haha tror ni jag var förvånad eller? Hade ju pluggat för att göra ett omprov så fick jag vg på provet jag trott jag fått ig på? Inte dåligt :)
Fick även veta mitt omprov i musiken och där blev det också vg :) Så det har allt gjort lite av min dag.

Nu kom jag precis hem från skolan. Sitter här med ett stortstort glas mjölk och smaskar. Ska inte göra något speciellt idag, som alla andra dagar. Men man känner sig alltid så slö och trött efter skolan och då känns det så onödigt att hitta på massa skit :p Haha.
På torsdag ska vi ha friluftsdag, paddla i munkedal. Ska allt blir kul :) Hoppas jag inte trillar i bara! Ska ju faktist paddla med Eve.. Får se hur det går ;) Haha

Nu ska jag dricka mjölk och kolla bloggar + tyrabanks show som går på tvn just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback